onsdag den 5. november 2014

Skøn lilla kjole til mig!

Igen bedre sent end aldrig :)
Denne kjole blev syet tilbage i august, da vi skulle til bryllup. Vi blev bare ved at glemme at tage billeder af mig i den, så i rigtig kunne se den.

Jeg er rigtig glad for den og går faktisk mere og mere med kjole. Så det er bestemt ikke sidste gang jeg syr en kjole til mig selv.

Fakta: 
Stof: Videbæk
Mønster: Onion 2035
Til: Mig str. L
Andet: Jeg har forlænget den lidt og ladet det blå stykke under brystet gå hele vejen rundt.



2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin! :D Det er en rigtig god model til dig og så er farverne jo bare super lækre! :D

    SvarSlet
  2. Suk.. Jeg er stadig helt vild med den.. Jeg må lave en også en dag. :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails