tirsdag den 28. oktober 2014

Turtles hue

Til turtlesbukser hører også en turtles hue. Det var i hvert fald lige min tanke en dag, jeg gerne ville glæde Milas lidt, nu hvor mor ikke har det store overskud.

Det tog mig dog rigtig mange forsøg, optrævlinger og prøvninger, før jeg fandt den rette pasform, og alligevel er den blevet en smule for stor.

Drengen er heldigvis ligeglad, han synes bare det er sejt at have 4 øjne i stedet for 2 :)


Huen kom i hans egen postkasse og drengen blev glad, for til trods for at han havde prøvet den en del gange, havde han ikke lige fanget hvad mor lige lavede.

Disse beanies som man egentlig kan pimpe som man vil, synes jeg er en god og hurtig løsning til udklædning, nu skal jeg bare have fundet på nogle flere modeller, så der er lidt flere til skuffen.

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails