torsdag den 25. september 2014

Tiden er rendt og det var så den fødselsdag -

Ja i mandags havde jeg fødselsdag og blev sørme 30 år. Hvem der dog kan forstå det :)

Her 3 dage efter har jeg stadig ikke helt fanget, jeg egentlig har haft fødselsdag, da vi ikke har holdt noget og efterdønningerne af et år med stress, angst, børnene i første række, mere angst, en fyring, flytning og livet med en familie der igen skal samles op og fungere har ramt mig - hårdt.

Jeg er ikke helt mig selv og derfor kan en dag som min egen 30 års fødselsdag hurtigt forsvinde ud i tågerne som noget der bare ikke er sket.

Men jeg vil dog sige jeg havde en helt fantastisk weekend og dag alligevel. Det hele har bare været helt stille og roligt, lige som mit forvirrede hoved havde brug for.

Lørdag blev drengene passet af mormor og morfar, så jeg og R kunne komme lidt ud og slappe af. Men sådan blev det ikke lige da min skønne veninde fra Falster pludselig stod på trappen sammen med manden. Jeg var snot forvirret og vidste ikke hvad jeg skulle sige. Men hvor var det bare skønt og virkelig en fantastisk gave at hun sådan dukkede op.

Vi tog på Running Sushi og senere i biffen og så Maze runner (som jeg i mit forvirrede hoved ikke havde fattet var den første ud af en triologi og så er der altså længe til februar hvor bog 2 kommer)

Ellers blev der bare hygge snakket og nydt at hun sådan kom forbi og overraskede mig.
Dagen efter slappet af inden turen gik til mormor og morfar efter drengene.

Milas var lidt trist og mente at han også skulle fejre mor. Det fik han lov til om mandagen for fuld musik. Det blev nemlig ham der satte dagen. Han kunne ikke rigtig forstå at vi ikke skulle have gæster og han glædede sig meget til at fejre mor, så derfor måtte jeg lige hurtigt lægge en lagkage sammen. Det blev ikke det store kunstværk, da det jo er B der normalt klarer den front :)


Men Milas var tilfreds og både han og Linus spiste en masse. Aftenen blev til en tur på Bone's hvor fødselaren får gratis spareribs, og som om det ikke var nok er der her i september gratis salatbar og isbar, virkelig en lækker overraskelse, når pengene er små.

Så der blev hygget for fulde hammer og jeg forsøger stadig at komme lidt oven på og forstå at jeg nu rent faktisk er 30 år :)

4 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen og det lyder bestemt som nogle dejlige dage {;o)

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen Kærlig hilsen Gertrud

    SvarSlet
  3. Tillykke med den runde dag - pyha, det er noget tid siden jeg blev 30;-) Det lyder som om I har haft en rigtig hårdt år - jeg håber det kommende år bliver meget bedre.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres tillykker :)
    Ja som i kan se render tiden fra mig, jeg tror jeg lige har skrevet og pludselig er der gået over en uge... altså :)
    men tak skal i have, det er rigtig sødt af jer.
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails