fredag den 19. september 2014

Gode varme sager!

nu hvor jeg har fortalt om mit nye "fix" må jeg også lige fortælle hvad jeg ellers drikker af varme drikke og er totalt fan af.

Den ene er vores Dolce Gusto som bliver flittigt brugt til Chai tea latte og Choco Caramel - og Grande Aroma til når vi har gæster, der drikker kaffe.

Den anden er Fredsted Chai latte kakao 10 brevspulverblanding, hvor der kun skal tilsættes kogt vand og røres rundt.

Billede lånt her

Dog fås denne ikke i særlig mange supermarkeder, men har indtil nu kun set den som fast sortiment i Bilka, hvor den koster 34,95 for 10 stk. rør med pulver. Det synes jeg simpelthen er for dyrt ikke mindst når de ofte (i hvert fald om vinteren) er på tilbud i Netto eller Fakta til 25 kr.

Desværre er det lidt længe siden de har haft dem, nu må de godt snart få dem på tilbud igen, jeg trænger til god varm te med chokoladesmag :)

Har du nogle fix, men heller ikke lige er kaffedrikker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails