søndag den 14. september 2014

Buzzador - Knorrs bouillonterninger

Da jeg fik lov at buzze Knorrs bouillonterninger blev jeg rigtig glad. Vi er desværre gået lidt i stå med madlavningen herhjemme, men nu kan det være vi får hevet godt op i os selv, og da fokus er på pastaretter er det jo perfekt til små børn.

Samtidig har jeg jo set reklamen der kører i fjernsynet for produktet, så har flere gange tænkt at jeg da måtte forsøge.

Det jeg rigtig godt kan lide de sætter fokus på er: brug mindre salt - men lav mad med mere smag. Så i stedet for salt, puttes der en grønsagsbouillonterning i pastaen, når den koges. Virkelig nem og enkel måde at give smag til maden uden at bruge noget der egentlig ikke er alt for sundt i store mængder. Det er bestemt kun et plus, og helt sikkert noget, der bliver praktiseret herhjemme fremover. Samtidig er det også et meget stort plus, at pastaen ikke klistre sammen med dette lille trick.

Knorr har i det hele taget nogle rigtig gode produkter og efter at have snuset en del på deres side, kan jeg absolut kun anbefale den som god inspirationskilde. Samtidig kan du tilmelde dig og samle point, ved at dele dine yndlingsopskrifter derinde. Det er en rigtig god ide og får sådan en som mig til at få lyst til at afprøve flere produkter og retter. Da jeg ved at det er andre almindelig mennesker som mig der har forsøgt sig med disse retter.

For en ting er hvad en gourmet kok kan lave, noget andet er hvad man selv kan få bikset sammen i et køkken, ikke mindst hvis det ikke må tage alt for lang tid, og man ikke skal koncentrere sig alt for meget. For med et barn om benet og et andet der skriger på mad, så er tiden knap, og så er det rart med nemme og smagsfulde løsninger uden de er usunde - tværtimod.

Samtidig kan jeg dog godt lide at de enkle retter knorr selv har sat sammen er lavet af kokke, der har haft stor fokus på at det skal være mad der kan laves af alle. Det gør at jeg som forbruger har tiltro til at produkterne er i orden og smager godt.

Så herhjemme kan vi kun anbefale knorrs produkter, og er egentlig overrasket over hvor enkelt det hele kan få lidt smag med deres bouillonterninger.

Det var lidt af mine meninger om produktet og jeg kan kun sige - prøv det :)

Her til sidst får i lige de fakta knorr selv har sat op i punktform, de er enkle og overskuelige:
- Giver god, fyldig smag til pasta og Bolognesen, men også til saucer, supper og gryderetter
- Erstatter salt i madlavningen
- Opskrift og ingredienser er fremstillede af erfarne kokke
- Sørger for, at pasta/spaghetti ikke klistrer sammen
- Finde i syv forskellige smagsvarianter
- Sælges i de fleste dagligvarebutikker som Bilka, Føtex, Superbedst, Spar DK, Kvickly og Netto
- Ca. pris: 19,95 DKK

Buzzador:
Som buzzador får jeg mulighed for at afprøve forskellige produkter, arrangere lidt forskelligt for venner og familie, hvor de også kan få en oplevelse af et produkt inden køb.
Nogle ting er gratis, mens andre kan købes til fordelagtige rabatter.
Som buzzador er det vigtigt at fortælle om sine oplevelser med de forskellige produkter, både gode og dårlige. Da det er os som forbruger, der kan fortælle firmaerne, om deres produkter reelt står inde for det de ønsker.

Kunne du også tænke dig at blive buzzador, så skriv din mail og jeg sender dig en invitation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails