tirsdag den 26. august 2014

Gaver til min skønne niece!

Det er jo altså ikke fordi, jeg ikke laver noget, her har været lidt stille. Alt tager bare ufattelig lang tid og meget af det har været til gaver, men nu må jeg vise det, i hvert fald noget af det :)

Fødselsdagssæt til min niece, der bliver 2 år om lidt og blev fejret sammen med Linus:


Temaet for min yngstebasse og troldens fødselsdag var Honning og bier, derfor har den indbydelse min søster, har haft lavet været en honningkrukke. Jeg snuppede ideen, og troldens motiv blev derfor denne krukke og så to bier, for at vise at hun bliver 2 år.

Samtidig havde jeg noget utroligt sødt bistof liggende, jeg havde tiltænkt noget til mig selv i, men ærligt har ikke vidst hvad. Men så skulle hun da have en kjole. 

Hun er samtidig meget hue/hatte pige, derfor blev der lige hæklet en hue i ellevte time, for lidt udklædning er altid godt.



Gaverne faldt i rigtig god jord, så det håber jeg også resten af hendes gaver vil gøre. Men dem får hun først på dagen :)

2 kommentarer:

  1. Hold fast hvor er det et sødt fødselsdagssæt! De der applikationer må da have taget syv lange og syv brede at lave! Jeg har selv lige lavet en applikation på en trøje og jeg synes det tog en krig fordi det ikke bare var rund eller firkantet lige ud ad vejen...
    Er SÅ vild med den hue der - den er bare for skøn :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Agnethe!
      Synes faktisk ikke det tager så lang tid at applikere, det er bare et spørgsmål om øvelse :) men ja i starten tog det også vildt lang tid for mig :)

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails