lørdag den 26. juli 2014

BM: fødselsdagstøj til drenge!

Jeg elsker at lave fødselsdagstøj til Milas - han synes det er fedt at få noget tøj der er lavet helt specielt til hans dag, så det har han fået og mon ikke han også får det til næste fødselsdag :)

Jeg har også haft lavet sæt og bluse til et par drenge mere. Det bliver mest den klassiske med kage og lys, men det er også sjovt lige at finde på et emne, som kan bruges samtidig med at man kan vise alderen:


Derfor har Milas både haft balloner og puslespil, begge dele ting han kan forholde sig til, og som han synes er sjovt.

Jeg regner stærkt med at han skal være med til at bestemme et emne til sin fødselsdag i januar. 

Linus bliver et år allerede i næste måned - forstår ikke der allerede er gået et år. 

Men om jeg når et emne eller det bliver den klassiske, det kommer lidt an på tid og flytterod. For fødsesldagstøj det skal drengen have, han skal ikke snydes pga. flytning.

Har i også ritualer der bare skal laves til jeres skønne drenge?

2 kommentarer:

  1. Jeg prøver som regel at få lavet noget tøj som gave til div børn, for det er så svært at købe gaver til dem, da de jo har alt

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare totalt FEDE alle dine sæt :-))))) De skal nok bringe stor glæde.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails