torsdag den 5. juni 2014

Maj måneds projekter fra lager!

Igen i maj har jeg været med til den lille kreaudfordring med sy 5 ting af stof fra lageret på instagram. Jeg havde allerede besluttet mig at fortsætte og da der var flere der var med på det, ja så er der god mulighed for motivation.

Derfor blev disse ting færdige her i maj - langt mere end 5 dejligt:
3 stk. infinitytørklæder

1 stk. supermand bluse str. 110

2 stk. bodyer str. 74 - en til Linus og en til barselsgave

12 stk. ærteposer - godt med brug af rester

Batman applikation til en kommende bluse

Jeg fortsætter derud af her i JUNI!

2 kommentarer:

  1. Skønne ting, du har lavet - og lækkert med alle de ting, der er brugt fra lageret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) og ja det er så skønt at få brugt op af lageret!
      Det er så 3. mdr jeg er i gang og har masser af projekter, der stadig kan laves. Ved ikke lige om det er godt eller skidt :)

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails