mandag den 9. juni 2014

Lidt til gavekassen!

Altså faren ved instagram er da, at der er nogle ting jeg får sprunget over, så de ikke kommer på her på bloggen. Det går altså ikke.

Det opdagede jeg var tilfældet med en lille gaveide, der er røget en del igennem symaskinen. Så jeg har lidt til gavekassen, der er da også en del der allerede er givet væk.

De er nemlig super smarte lige at have i tasken med lidt indhold, så går bøgerne nemlig ikke i stykker, og der er lidt underholdning til når turen bliver for lang, og man ikke lige har fået noget andet med.

Så værsgo en stak PIXI bogs etuier:

Til drengene:

og lidt til pigerne:

De trykknapper voldte som sædvanlig en del problemer, derfor har jeg valgt også at lave lidt med bånd og knapper :)

Jeg forsøgte mig også med en enkelt med velcro, det var bare pænere de to andre lukninger. Men absolut nemmere med velcro for børnene, så nu må vi se hvad jeg gør næste gang :)

DIY er fundet lige her, tak fordi du ville dele Anja :) http://www.kaktusser.blogspot.dk/

1 kommentar:

  1. Det var så lidt og tak fordi du har linket ; )
    Rigtig skøn dag til dig
    Kh Anja.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails