søndag den 1. juni 2014

Gaver til hende den skønne :)

Så blev det min skønne venindes tur til at have fødselsdag. Gaverne har været planlagt længe og den ene også færdig længe.

Efter jeg havde strikket Tempelblomst til mig selv, ja så vidste jeg bare at sådan en skulle hun også have. Så den blev hurtig påbegyndt og har efterfølgende hængt i 2 mdr. på en bøjle herhjemme og ventet, men nu skulle den ikke vente mere.

Da jeg startede på den var jeg lidt i tvivl om hun gerne ville have sådan en, men den ene gang vi lige sludrede i tlf. fik hun sådan lidt diskret påpeget at sådan en kunne hun da godt tænke sig når jeg fik tid :)  (at jeg allerede var i gang med at strikke den mens vi snakkede, har hun først fået at vide efterfølgende)


Mon i kan gætte hendes yndlingsfarve :)

Mit mareridt var at pakken forsvandt eller gik i stykker undervejs, og da jeg kunne læse at den var beskadiget inden modtagelse på postdks side, ja så fik jeg da for alvor nerver på. Men fik en positiv tilbagemelding, at pakken var hel og fin, og uden den mindste skramme. Så godt spørgsmål hvis pakke, det er der har været beskadiget.

Jeg elsker jo disse tørklæder, så sådan et fint infinity et af slagsen røg der også igennem maskinen.

Ved hun godt kan lide hjemmelavede ting, så giver den gerne fuld gas :)

Begge gaver blev da også modtaget som forventet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails