tirsdag den 29. april 2014

Nyt til mig - year!

I går blev jeg færdig med denne hjemmesyede bluse til mig selv. Den har været lidt længe undervejs, men det var det værd. Det bliver ikke den sidste jeg syr ud fra det mønster.

Mønsteret er egentlig et kjolemønster, men jeg har lagt nederdelen dobbelt, så den bare blev en bred ribkant forneden, så nu er det en bluse. Dejlig stof og luftig. God delleskjuler :)

Det er allerede en totalt yndlings!


Fakta:
Mønster: Homemade Shirley kjolemønster
Stof: sort rib og lækker jersey
Størrelse: L
Til: Mig selv
Andet: Kreaudfordring - April måneds nye mønster

4 kommentarer:

  1. Den ser altså lækker ud og delleskjuler - det er lige mig;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Ej sådan en må jeg også have :D

    SvarSlet
  3. den er altså også bare skøn, har lyst til at have den på hver dag... der må vist syes flere :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails