lørdag den 4. januar 2014

Tusind tak!

Vil lige sige tusind tak for jeres tilbagemeldinger på mit sidste indlæg, det betyder meget. Ikke mindst når man er lidt ved siden af sig selv :)

Glæder mig til fremover at skrive til jer, her på bloggen, og at vide i stadig læser med.

Jeg har masser af indlæg i støbeskeen med ting, jeg ikke har fået vist. De vil så vidt det er muligt komme løbende det næste stykke tid. Ville gerne have haft udgivet dem noget før, men ja i ved jo hvorfor :)

Udover nye indlæg er jeg gået seriøst i gang med at forsøge at få skrevet og ordnet mine hækleopskrifter, som jeg gerne vil have de skal se ud.

Ideen med en samlet bog, er foreløbig udskudt, i stedet vil de komme til salg via min side på ravelry. Men præcis hvornår, ved jeg ikke.

Det vil dog ikke være dem alle på en gang, har netop udskudt bogprojektet, fordi jeg godt kunne se, jeg aldrig ville få alle færdige på en gang, som omstændighederne er nu, og synes ikke det er fair at jer der spørger, skal blive ved at vente.

Tusind tak for jeres opbakning, vi skrives ved!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails