torsdag den 16. januar 2014

Oslo strikket allerede i sommer til julegave 2013

Ja jeg var tidligt i gang med julegaverne i 2013. Sommeren blev bl.a. brugt til at sy tørklæder, men lidt strik blev det også til.

Denne Oslo blev nemlig meget hurtigt til. 8 dage tog det, så havde jeg bikset sådan en fin anorak færdig. Det tog noget længere med Milas', som jeg viste her på bloggen i dette indlæg.

Men da det nu var en julegave kunne jeg jo ikke vise den her på bloggen, derfor kommer den først på nu.

Den er nemlig blevet givet til min skønne niece, jeg håber hun får meget glæde af den:

Fakta:
Størrelse: 1-2 år
Garn: Uldgarn fra Netto - 3 ngl af den lilla, 4 ngl. af den pinke
Til: Amilia
Se flere billeder på min ravelryside

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails