torsdag den 30. januar 2014

Et godt samarbejde


Da min mand og jeg kan lidt forskelligt kreativt, er der god mulighed for et godt samarbejde. Så da Louise skulle bruge et portræt og samtidig gerne ville have taget nogle flotte billeder, var det bare med at gå i gang.

Min mand - fotografen tog de super flotte billeder og afleverede det ene til mig, derefter havde jeg god mulighed for at lave et portræt ud fra et meget veldetaljeret billede. Det er altid godt at have god grundmateriale at arbejde efter.

Det kom der dette ud af:

3 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så dygtig. Det ser rigtig godt ud det øverste billede hvor halvdelen er fotografi og den anden halvdel tegning.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. nøj hvor er du dygtig! Hvor har du dog lært at tegne så flot??
    Kh (hende der ingenting kan tegne) viola

    SvarSlet
  3. Tak piger :)
    Jamen det er skam selvlært, det er ikke noget jeg har gået til for at lære. Bare en ting jeg hyggede mig med da jeg var yngre, men nu bliver det mest kun til portrætter, lidt er bedre end ingenting :)
    Kh Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails