torsdag den 26. december 2013

Storproduktion! - julegaver :)

Mine tørklæder endte ud som storproduktion til gaver i forskellige anledninger, nogle er blevet givet som fødselsdagsgave, men de fleste er endt ud som julegaver til en masse skønne kvinder og piger i familien.

Håber ikke modtagerne synes det er kedeligt alle at få det samme, men vil jo gerne glæde så mange som muligt og når nu det var noget der kunne laves uden det store besvær med en 3 årig og gravid mave med bækkenløsning, ja så endte det ud i det. Samtidig var det rart at kunne komme til at sy lidt mens jeg var gravid uden at ødelægge mig selv fuldstændig.

Så der er rigtig mange af dem, der har ligget klar inden Linus blev født i august. Jeg har dog efterfølgende været henne og sy en del til flere gaver, da jeg "kom til" at give nogle væk undervejs. Derfor har jeg ikke billeder af alle de udgaver, der har været gennem maskinen.

Ved dog helt bestemt disse ikke bliver de sidste, der bliver syet herhjemme, da der er flere der har ytret ønske om flere tørklæder. Det er også en skøn lille detalje at kunne tilføje hverdagen.

Derfor er der her kun et lille udpluk af dem der blev brugt til julegaver, jeg elsker den der lille detalje, man lige kan tilføje med en pangfarvet tittekant:


4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er der mange! :) og hvor er de dog bare skønne med de farvede kanter :) og en go gave synes jeg ;) det er altid dejligt med hjemmelavede ting hvor man ved der er lagt tanker og tid i:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde! Er de syet i dobbelt stof med tittekant? Og hvilken stofkvalitet så? Bare et par spørgsmål😄

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ca. 70x145 og så lagt sammen på midten, i fast bomuld eller sådan noget tyndt noget (ved ikke lige hvad det hedder) men også i noget bomuld.
      Plejer at købe ca. 150 cm stykke stof, rive det over på midten, og så har jeg til to :) så derfor det er ca :)

      Hmm kan heller ikke se dit billede, det er da mystisk.
      KH Micha

      Slet
  3. Undskyld, der ikke er billede på. Jeg ved ikke, hvad der er galt med min blog....alle mine billeder fungerer ikke, i hvert fald ikke på ipad.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails