lørdag den 28. december 2013

Julens bukseproduktion

Mange af de hjemmelavede gaver har igen i år været bukser. Det ene par har jeg dog ikke billede af, da de blev givet lidt før jul til min niece. Da min søster og niecen var en tur på besøg og det lige var nødvendigt med et par bukser.

Men ellers tror jeg, jeg har fået billeder af det meste:

22'ere til den store niece (str. 122 forstår ikke hun allerede er så lang) - både fødselsdag og julegave, da hun ikke havde fået fødselsdagsgave af os pga. travlhed i forbindelse med Linus' fødsel. De pinke bukser kom på med det samme, så de må siges at være godkendt:


22'ere med traktorer til en sød lille dreng - str. 92:


22'ere med traktorer til Milas str. 98 med 13 cm forlængelse i benene med sømrum, gave før jul:


Det sidste par er givet sammen med lidt andet, så det er på et andet billede.

Elsker at sy disse modeller, man kan lave de fedeste farvekombinationer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails