lørdag den 30. november 2013

Buzzador - Dove Intensive Repair Intensivbalsam


Så blev det tid til at buzze Dove balsam - de prøver jeg har tilrådighed til uddeling, er Doves Intensive Repair. Denne udgave er specielt beregnet til skadet hår, og den passer perfekt til mig, for er ikke lige så god til at få gjort noget ved mit hår. 

Sidst jeg blev klippet var det næsten 3 år siden, jeg sidst var blevet klippet.
Så må sige det var tiltrængt.

Dove Intensive Repair indeholder Kreatin Repair Active, som går ind og genopbygger skadet protein i håret, samt beskytter det mod fremtidige skader. Så mine slidte spidser skulle gerne komme til at se sundere ud. På denne måde er Dove Intensive Repair lige så meget en hårkur og ikke bare en balsam.

Jeg har allerede prøvet først balsammen alene, da det er den jeg skal buzze om som prøve, og bagefter både shampoo og balsam udgaven i samme hårvask, og jeg er positivt overrasket.

Mit hår er blevet rigtig dejlig blødt, og samtidig er elektriciteten, som altid kommer her i kulden, ikke eksisterende. Det må jeg sige er skønt. Jeg hader at kulden får mit hår til at være elektrisk, så det må meget gerne fortsætte den vej. Så ved jeg da helt sikkert hvad der er min balsam fremover.

En anden ting jeg altid er meget opmærksom på ved hårprodukter er duften. Jeg har meget svært ved stærke og parfumerede dufte, men Dove dufter helt naturligt og har den der skønne rene sæbe duft, som jeg ellers kun kender fra deres håndsæbe. Det er rigtig dejligt at kunne bruge et produkt, hvor jeg ikke føler, jeg er ved at blive kvalt, når det anvendes.

Så alt i alt er jeg meget positiv over dette produkt.

Buzzador:
Som buzzador får jeg mulighed for at afprøve forskellige produkter, arrangere lidt forskelligt for venner og familie, hvor de også kan få en oplevelse af et produkt inden køb.
Nogle ting er gratis, mens andre kan købes til fordelagtige rabatter.
Som buzzador er det vigtigt at fortælle om sine oplevelser med de forskellige produkter, både gode og dårlige. Da det er os som forbruger, der kan fortælle firmaerne, om deres produkter reelt står inde for det de ønsker.

Kunne du også tænke dig at blive buzzador, så skriv din mail og jeg sender dig en invitation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails