fredag den 11. oktober 2013

Boganmeldelse: Islandsk strik

Denne bog udkommer i dag!
Det er virkelig en skøn bog, der er hele 65 modeller i, og de er virkelig lækre. Der er i hvert fald flere jeg godt kunne tænke mig at gå i gang med. Men nu en af gangen, har jo gang i ret meget andet også, så må hellere nøjes med at starte på en.

Derfor har jeg allerede valgt garn til en fin vest, nu håber jeg så bare jeg kan få strikkefastheden til at passe, ellers skal jeg ud og have købt noget, for strikkes det skal den :)

Er du til islandsk strik, så kan den varmt anbefales, den kommer rigtig godt rundt om det hele, der er også lidt historie med om islandsk strik og uld, det synes jeg er rigtig fint at der er plads til det, samtidig med at der på ingen måder er sparet på antal modeller i bogen.

Bogen er på hele 260 sider med rigtig flotte billeder og gode diagrammer til de forskellige modeller. Så alt er lige til at gå til.

Jeg kan kun sige rigtig god fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails