mandag den 16. september 2013

Weekend hygge og madlavning

Tiden render simpelthen fra mig i øjeblikket, det med at få skrevet er nok desværre det der ryger lidt i baggrunden, ikke mindst når begge drenge er hjemme og vi hygger i weekenden.

Denne weekend har bl.a. stået på skovtur lørdag, hvor vi fik plukket lidt brombær og Milas kørte stærkt på bakkerne i skoven på sin lille løbecykel, mens Linus bare lå i barnevognen og boblede.

Der er stadig masser af brombær i skoven, så der var nok at smage på:

Søndag stod mest på hjemmedag, hvor der var plads til hygge i sofaen med god film og klatkager. Vi havde nemlig fået risengrød lørdag aften, så der var lige en lille rest tilbage, at Milas så brokkede sig over at han havde spist de sidste i morges, da vi skulle smøre madpakke, fordi han ville have nogle med i børnehave, det er jo så en helt anden sag. 


Milas og hans far havde ellers også været en tur i køkkenet og bage gode grove frokostboller, så der var bare lækkerier på bordet.


Jeg havde brugt formiddagen på at koge en omgang øllebrød, så jeg forhåbentlig kan få noget ordentligt morgenmad. Er ved at være lidt træt af rugbrød, og der er ikke meget der ellers når at mætte mere end en times tid, når nu Linus spiser så meget hos mig. Jeg er nærmest kronisk sulten, så der må noget mættende til.


Så weekenden har bestemt stået i hyggens tegn, med god mad:

Håber i alle har haft en hyggelig weekend!

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails