onsdag den 4. september 2013

Der går havdyr i den igen

Når nu jeg alligevel ikke altid kan bevæge mig så meget som ønsket, ja så er der blevet hæklet lidt til lidt gaver, og dette bliver bestemt ikke de sidste i år.


Elsker bare den størrelse disse søstjerner får og med en bjælde i, er de som regel et hit. Så de er et sikkert valg, når jeg lige skal give en lille gave.

Et par af dem er allerede givet væk og resten ryger også afsted inden året er omme.

Er stadig i gang med at skrive mine opskrifter ned, så de vil komme på et tidspunkt i fremtiden. Tør ikke love hvornår med lillebror på vej.

Indlæg skrevet et par dage inden Linus blev født, glemte at publicere det. 

4 kommentarer:

  1. Jeg venter spændt på opskriften på disse søde stjerne Michelle :) de er fantastiske og ville være super at nå at få med i min julehjælp som jeg samler ind til - og selv sidder og hækler til næsten hver dag :) og tillykke med den lille ny bebs :) får jo updates fra din mor på fb :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må vist desværre blive til næste år June, tør simpelthen ikke love at jeg når det i år. Min deadline var ellers her i august, men med alle de skavanker og nu baby, ja så er alt bare blevet skubbet, ville ellers rigtig gerne bidrage til dit lille projekt, må se om jeg evt. selv kan nå at lave et par stykker, men vil ikke love noget.
      KH Micha

      Slet
  2. De er bare så fine de stjerner! :D Når jeg ser sådan noget, så gad jeg godt, at jeg havde holdt hæklingen ved lige fra da jeg havde håndarbejde, men ak - jeg må lade andre om det, for kan næsten ikke overskue at tage endnu en hobby op...

    SvarSlet
    Svar
    1. nej det er lige det med at lave mere igen, men samtidig synes jeg det er nemmere end strik, når man sidder med en lille, der er ikke så mange masker, man skal passe på med at tabe :)
      KH Micha

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails