tirsdag den 2. juli 2013

En fin grydelap hæklet efter min opskrift :)

Prøv lige at se denne fine grydelap, der er en der har hæklet efter min opskrift. Jeg har fået lov at låne billedet, for at vise den, synes bare den er blevet så god.

Jeg skulle hilse og sige at det er sjovt at se hvordan teksten kommer frem undervejs, mens man hækler.


Vil du også gerne hækle disse grydelapper med titel, så kan opskriften findes på min ravelry profil eller på Hendes Verdens hjemmeside, da de var i bladet i år nr. 11/2013.

Jeg har forsøgt at lave en video med hvordan man laver denne dobbelthækling, og det er den der har hjulpet hækleren her med at få hæklet denne grydelap. Videoen kan findes i dette indlæg her på bloggen:

Video: Dobbelthækling til brug ved grydelapper med titel


Håber at se mange flere lækre lapper, skriv endelig til mig hvis du har nogle spørgsmål eller hvis du gerne vil vise mig lige din grydelap :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails