torsdag den 11. juli 2013

Der buzzes lydbøger i sommervarmen - kunne du tænke dig at prøve?


Her i denne sommervarme har jeg været i fuld gang med at teste Storytel. Det er et site, hvor man hver måned for 99 kr. kan høre de lydbøger man har lyst til. Først tænkte jeg lidt, hmm hvad kan de gøre, så lydbøger er lettere tilgængelige, end de allerede er via. andre tjenester. Men ja jeg vil da godt prøve.

Jeg blev lynhurtigt klogere, og umiddelbart regner jeg med at forsætte med at have abonnement hos Storytel, i hvert fald mens jeg er på barsel, for det er da godt nok smart.

Hvorfor er det så så smart:

1. Man kan høre lydbøger online på sin mobil via Storytels super lette app.
2. Man kan høre lydbøgerne offline, dvs. man kan hente lydbøgerne ned på sin tlf, så de ligger der og er klar, til tidspunkter, hvor man ikke lige har mulighed for at have sin mobil på nettet.
3. Der kan sættes timer på, dvs. du kan sætte storytel til selv at stoppe efter et vist antal minutter eller timer. Hvilket er drøn smart, hvis nu man skulle falde i søvn til en god lydbog.
4. Der er super mange lydbøger repræsenteret, jeg var faktisk overrasket over hvor mange.
5. Man kan lave ønskelister, så man hele tiden har styr på, hvilken bog vil jeg gerne høre næste gang. Så når du er færdig med en bog, jamen så er det bare ind på listen og finde den næste.
6. Det er rigtig nemt at søge efter bøger.
7. Bøgerne er opdelt i kategorier som forfatternavn og genre.

ja tror jeg kunne blive ved.

Det største problem jeg faktisk har, er at min tlf. hele tiden løber tør for strøm. Måske jeg hører for meget lydbog? Men altså det gør den så i det hele taget, tror bare jeg bruger min tlf. for meget nu hvor jeg er sygemeldt.

Kunne du også tænke dig at afprøve en lydbog fra Storytel?

Så kan jeg nu give 2 af jer mulighed for dette, det eneste du skal gøre er at skrive herunder hvilken lydbog du godt kunne tænke dig at høre, og så trækker jeg 2 af jer d. 13. som får mulighed for at lytte til en god bog.



Buzzador:
Som buzzador får jeg mulighed for at afprøve forskellige produkter, arrangere lidt forskelligt for venner og familie, hvor de også kan få en oplevelse af et produkt inden køb.
Nogle ting er gratis, mens andre kan købes til fordelagtige rabatter.
Som buzzador er det vigtigt at fortælle om sine oplevelser med de forskellige produkter, både gode og dårlige. Da det er os som forbruger, der kan fortælle firmaerne, om deres produkter reelt står inde for det de ønsker.

Kunne du også tænke dig at blive buzzador, så skriv din mail og jeg sender dig en invitation.

1 kommentar:

  1. Sikke en god præmie! :-)
    Jeg kunne da godt tænke mig at vinde lydbogen:
    "The Law of Attraction, Plain and Simple" af Sonia Ricotti

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails