lørdag den 23. marts 2013

Vanvidsprojektet skrider frem :)

Det går fremad med mit vanvidstæppeprojekt :) er nu oppe på 16 blomster!
 
Milas vil meget gerne lege med dem, så det får han lov til, så er det bare lige med at finde dem bagefter :)
 
Overvejer at lave en grøn kant rundt om alle blomsterne og også lave bagsiden i samme grønne farve, men aner ikke hvor meget stof, jeg skal købe?
 
Det skulle gerne blive et almindeligt størrelse tæppe til en voksen.
Så har du en ide til hvor meget stof der går til, så kom gerne med forslag :)

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg havde nok ikke tålmodigheden til det, men prøv lige at kigge her:

    http://linsensprojekter.blogspot.dk/2013/03/vil-du-arve-112-cm-patchwork-projekt.html

    Ved ikke om det er noget? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for din kommentar, som jeg desværre så et par dage for sent :) men super sødt af dig at tænke på mig :)
      KH Micha

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails