fredag den 22. marts 2013

Altså jeg har syndet lidt

jeg har ikke kun blogget på denne blog. Men som nogle allerede ved er jeg her i det nye år blevet krimifan blogger på krimifan.dk

Det har jeg længe godt kunnet tænke mig, så da de efterspurgte nye bloggere slog jeg til.
Jeg blogger der hver anden fredag, det er lidt om løst og fast, der har med bøgernes verden at gøre.

Desværre får jeg ikke læst så meget som jeg gerne ville pga. babyen, men synes alligevel, jeg indtil nu har kunnet bidrage med noget derinde. Håber jeg også andre synes, har da ikke hørt andet end positivt på mine indlæg. Men håber da de vil sige det, hvis det er helt hen i vejret det jeg skriver.

Et er jo at skrive på egen blog, hvor det kun er en selv man skal tage hensyn til, noget andet er jo at skrive hos andre, hvor det er et bestemt image, man skal huske at holde sig under.

Men jeg nyder det, et par gange har det dog været lidt presset med tiden, har da nået det indtil nu :)

Glæder mig til fortsat at blogge derinde på siden. I dag har jeg et indlæg op vedrørende e-bog vs. almindelig bog.

Indlægget kan læses lige her.

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails