fredag den 11. januar 2013

Lidt strømper :) + nr. 1/12

Har gang i en hel del større projekter, så der er ikke så meget at vise på bloggen, men lægger op når der er lidt :)

Her i sidste uge fik jeg strikket et par strømper færdige til min mor, som jeg har været i gang med siden starten af 2012, det var et byttepar, hvor vi havde købt sammen slags garn og vi så skulle strikke til hinanden, desværre er de blevet alt for store tror jeg, så ved ikke om hun kan bruge dem:

I år har jeg tilmeldt mig en gruppe på Ravelry for nybegyndere, der gerne vil strikke strømper, det blev til et par til Milas i første omgang, så blev ikke det mønster, der var valgt i gruppen som start mønster, håber dog at få strikket det også på et tidspunkt.
Milas mente at de strømper jeg strikkede til hans mormor, var til ham, så derfor måtte det næste par jo blive til ham, trods jeg så startede ud med at hoppe over startmønsteret. 

Strikket i str. 28
Skal lige have sat noget latex under så han ikke glider rundt når han har dem på, og har smidt sutskoene i børnehaven.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare blevet fine de strømper. Er sikker på at den unge mand bliver glad for dem.
    Og jeg glæder mig til at futte rundt i mine. :-D

    SvarSlet
  2. De blå er da blevet rigtig søde!
    Når man først har fat i, hvordan man strikker en grundsok, så går der ikke lang tid, inden man kan springe ud i at lave mønstre på skaft og fod - eller lave fede farveskift!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails