lørdag den 24. november 2012

Rib i alverdens farver

For noget tid siden var jeg en tur i stof og stil, og her blev der ellers shoppet forskellige farver rib, så jeg er sikker på jeg har til alt det forskellige stof, jeg har derhjemme.

De havde nemlig været så smarte at klippe en masse, som lå klar i disse små bunker, og så var det ellers med bare at vælge, hvad der kunne bruges. Super smart, og nu er jeg sikker på jeg har.

Synes godt det kan være lidt svært at overskue, når man skal hen og hente de store ruller for at have 25 cm rib i en eller anden farve, men må dog alligevel indrømme, at på denne måde, har jeg vist fået købt lidt flere forskellige farver, end jeg ellers ville havde gjort :)

Så 1-0 til stof og stil :)

2 kommentarer:

  1. Ja, det var lige min tanke. Deres salgs trick virkede :)
    Men sikke en masse lækre farver.

    SvarSlet
  2. Hehe det ser super fedt ud! Jeg har også brug for mere rib, men fået købeforbud af manden :S Mon han mener, at jeg generelt bare har nok stof ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails