søndag den 28. oktober 2012

Lidt hyggelig uhygge :)

Igen i år blev der fundet tid til at lave et par græskarlygter sammen med min søster. Havde lidt regnet med Milas ville være med i år, det var da også rigtig spændende, men han ville hellere sidde ved siden af os og drikke saftevand og spise havregrynskager, mens han bare snakkede derud af, end forsøge selv at være med.

Dejligt sådan lige at blive holdt med selskab :)

Lygterne kom til at se sådan her ud i år:

Mit til venstre med to billeder. Havde lavet spøgelset i døren først, men da min søster stadig var i gang med sit, ja så blev der lige tilføjet en flagermus i en måne. Så det blev udnyttet fuldt ud i år.

Min søster havde satset på et skrækhus, synes det lykkedes super godt, trods det ikke blev helt på den måde hun gerne ville, men jeg synes altså det er blevet flot :)

Milas var meget begejstret bagefter, og ville meget gerne have vi tændte lys i dem hele tiden.

Dejligt med lidt hyggelig uhygge :)

Inden søster, svoger og niece kom gik jeg i gang med at lave lidt havregrynskager til at hygge med undervejs. Der gik der heller ikke lang tid før de fleste havde fået ben og gå på. Det er kun ca. halvdelen der er tilbage på dette billede:

Jeg brugte Karinas opskrift, så hvis du kunne tænke dig lige at smække en sukkerbombe sammen til lidt hygge en eftermiddag, kan opskriften findes lige her: Unikarina.dk

6 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er I gode, det er jo helt vildt. Super flot, jeg er meget imponeret :)

    Kh. irene

    SvarSlet
  2. Wauw de græskar er da intet mindre end fantastiske:-)

    SvarSlet
  3. Wauw de er flotte :)
    Og kagerne uhm ...
    Ren søndagshygge
    Knus

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor er de græskar bare flotte(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er jeres græskar flotte :)

    SvarSlet
  6. De er da god nok en helt specielt slags sejt!!!!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails