mandag den 24. september 2012

Genbrug er godt :) Bluse til Milas!

Fik i går aftes et anfald af kreahumør, det kom der denne genbrugsbluse i str. 92 til Milas ud af:
Det er måske lidt tøset med hjerter, men synes den er skøn alligevel :)

Den er syet ud af to toppe/undertrøjer, jeg havde liggende, som jeg ikke lige brugte mere.
Har længe gået og kigget ind i mit skab engang imellem, for har været ret øv over at jeg manglede ensfarvet jersey til noget af alt det med motiver, jeg har fået købt rundt omkring.

Men i første omgang blev det ikke til ærme/ribkantstof til det nye børnestof.
Men tværtimod til to stk. toppe/undertrøjer, det lige kriblede i fingrene for at klippe i stykker.

Jeg har snydt så vandet driver. Brugt den syning der var i forvejen både i ærmer og i kanten på blusen. Så det var egentlig ikke meget der skulle sys.

Dog havde jeg intet blusemønster med raglanærmer og ærmer uden rib for neden. Så måtte lige improvisere et par ærmer til det blusemønster jeg ellers kun har prøvet at bruge.
Synes det lykkedes meget godt. Håber bare ikke ærmerne er blevet for lange, men det finder jeg jo ud af :)

Til sidst lige et billede af de gamle toppe/undertrøjer:

3 kommentarer:

  1. Hvor er det altså bare blevet til en fin trøje! Ihh det vil jeg da lige huske på, når Elias igen får brug nye trøjer :D

    SvarSlet
  2. Genbrug er ret tilfredsstillende :-)

    SvarSlet
  3. Hold nu op det er da genialt!!!
    Sejt lige at kunne sådan noget :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails