mandag den 17. september 2012

Din og min kogebog - give away!

I starten af denne måned blev tiden, hvor McDonald's kom med deres fine lille kogebog "din & min kogebog", som jeg skrev om i dette indlæg i maj måned. Her havde du muligheden for at sende lige netop din yndlingsopskrift ind, og så ville den måske komme med.

(Billedet er lånt hos min søster)

Det var rigtig spændende at se hvilke opskrifter, der er blevet valgt ud, og stor var min glæde, da jeg så at en af de opskrifter min søster havde sendt ind, er med i bogen. Det synes jeg er ret fedt. At den så oven i købet er udvalgt med stjerne foran, for at vise at børn selv kan lave den. Det er bare det bedste. 

Glæder mig så meget til Milas bliver større og jeg kan spørge om han ikke lige tager kogebogen og laver mosters lækre Wraps med laks og smøreost. Mums - de er nemlig bare gode.

(Billede er lånt hos min søster)


Jeg har fået lov at udlodde 1 stk. af denne herlige bog, du kan vinde den ved at:
Skrive en kommentar + være fast læser - skriv gerne, hvis du er så heldig at have en opskrift med i bogen og gerne hvilken, er drøn nysgerrig :)

Vinderen trækkes allerede tirsdag d. 2. oktober

God fornøjelse!

23 kommentarer:

  1. Hvor spændende. Jeg vil meget gerne vide bogen :)

    SvarSlet
  2. Sikke en sød give-away. :)

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg er helt sikkert med, og du er da også velkommen til at deltage i min give away på min blog.

    SvarSlet
  4. Jeg vil super gerne deltage, krydser fingre ;0)

    SvarSlet
  5. Jeg deltager meget gerne i din fine give away(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Sikke en fin give away.
    Vil meget gerne deltage(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  7. Ih den vil jeg super gerne vinde :-)

    KH
    Betina - (didda172@gmail.com)

    SvarSlet
  8. Den kunne jeg godt tænke mig at kikke nærmere på!:-)

    SvarSlet
  9. Den ville jeg gerne vinde!

    Kig endelig forbi mine giveaways!

    SvarSlet
  10. Den ville falde i god jord herhjemme!

    SvarSlet
  11. Ej den vil jeg da rigtig gerne vinde!
    Sejt at det er indsendte opskrifter der er med!

    SvarSlet
  12. Vildt fed konkurence vil rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  13. Den vil jeg gerne vinde, er fast læser med GFC :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg er gerne med -valgte ikke at deltage hos McD :)
    lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  15. Altid rart med inspiration til madlavningen :)
    Vh. Line

    SvarSlet
  16. Den bog gad jeg godt eje... jeg har hørt så meget om den, både godt og ondt, men vil gerne danne min egen mening ;-D

    Har tilmeldt mig som fast læser...
    - Pia

    SvarSlet
  17. Den må gerne komme hjem på min hylde og stå :)

    SvarSlet
  18. Deltager gerne :)

    Sendte et par opskrifter ind, men de blev desværre ikke brugt..

    http://megakogebogen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  19. Jeg er med, super hyggelig når man næsten har bidraget til bogen :)

    SvarSlet
  20. Har lige meldt mig som fast læser, vil rigtig gerne vinde bogen. Har to knejter som elsker at hjælpe til i køkkenet og inspiration til "børnevenlig" mad er altid velkommen :)

    SvarSlet
  21. Den ville jeg gerne vinde - elsker at have børn med i køkkenet

    SvarSlet
  22. Jeg vil være med! :D

    Sarahno91@hotmail.com
    http://dozyprincess.blogspot.dk/

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails