søndag den 23. september 2012

Det var så den fødselsdag - og vinder af give away :)

Så kom og gik endnu en fødselsdag. Da R ikke var hjemme, kørte Milas og jeg et smut ind til min søster og niece. Her blev hygget i stor stil, dog med en meget aktiv lille mand, så jeg var ved at blive sindsyg til sidst.

Men vi fik både slappet, byttet en gave til et nr. mindre og bagt lidt hurtige lækkerier.

Af Milas fik jeg de smarteste kridtblyanter fra stof2000. Havde egentlig glemt jeg ønskede mig dem, men det havde R ikke, så han havde været ude og købe dem til mig fra Milas :)

Er det ikke smart - glæder mig til at bruge dem.


Nå men nu til en vinder af bogen - døden i dine øjne af Rachel Ward:

Det endte med 16 deltager, vinderen er fundet via Random:

Vinderen blev tiinerdk - stort tillykke. Hvis du sender mig din adresse til min mail: me (@) galleri-micha.dk. Så sendes bogen afsted her fra, så hurtigt som muligt :)

1 kommentar:

  1. Jeg har også en kridtblyant og jeg kan bestemt ikke leve uden. Jeg er så glad for det sæt. Og så holder de længe. Jeg har endnu ikke købt nyt kridt og jeg har haft mit i godt og vel en 3-4 år.

    Glæd dig til at komme i gang med det :)

    Mvh Mette

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails