søndag den 19. august 2012

Tallerkenrække og dyr på stribe :)

Fik i efteråret denne skønne tallerkenrække, som bare har stået og ventet på det skulle blive sommer og godt vejr, så den kunne blive slebet og limet godt sammen. Efter en gang afsyring var den lidt lettere vakkelvorn.

Sidste weekend var vi hos min mor og stedfar - her fik den en tur med rystepudser og en god gang lim, og er nu så fin så fin.

For et par dage siden kom den op og hænge på lillemandens værelse og er nu fyldt med lidt børnebøger og hans hjemmehæklede dyr, der står på række. Det er dog ikke dem alle der er der, men de fleste.

Er skønt når han nu selv kan vælge hvad der skal læses fra rækken :)

Jeg er stadig langt bagud med de små historier og beretninger, jeg meget gerne vil fortælle her på bloggen. Men oven i for lidt tid i øjeblikket, valgte min computer lige at smide google crome, som er den browser, jeg lige bruger. Så alt gik bare endnu mere i stå, og computeren kom en tur til doktor hos min kæreste. Så den kunne blive fit for fight igen :)

Det kan jo kun gå fremad!

Håber i alle har nydt denne skønne solskindsweekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails