torsdag den 2. august 2012

Tak for en fantastisk BM måned :)

Kender i det?
Der er en masse man gerne vil nå og man når ikke engang halvdelen. Sådan har jeg det meget i øjeblikket, med undtagelse af at det nok er 2/3 af det jeg gerne vil jeg ikke når :)

Jeg ville rigtig gerne fortælle jer om det skønne initiativ Christine laver med sin Boys Month - BM, og også sætte gang i en BM give away, men nåede aldrig at finde de ting jeg ville have med i mit rod, håber jeg, jeg når til en anden gang.

Men vil da opsummere, hvor meget jeg nåede at deltage i dette skønne arrangement:

Mine ting nåede at være med i:
Bluser - med den første jersey bluse syet til Milas
Update 2 - med den nye strikkede tog cardigan til Milas
Veste/slipovers - med Milas' vest fra hans nytårs outfit
Bukser - med Milas' Thomas tog bukser (som snart er for små :( )
Update 3 - med bukser genbrugt som shorts og min nye drenge strikkekasse
Udklædning - med Milas som Rasmus Klump
Striktrøjer - med Milas' elefant sweater

Så jeg nåede da at være lidt med :)

Til sidst vil jeg sige at det bare er et super initiativ og bliver så inspireret hver gang, så nu er min liste med det jeg gerne vil, da kun blevet meget meget længere. Mon jeg nogensinde når op på at nå bare ½delen? jeg ved det ikke, men jeg tvivler.

Tak til alle jer der har deltaget og ikke mindst Christine for det store arbejde, det er skønt med al den lækre inspiration, der er her i blogland :) Glæder mig til næste år :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails