torsdag den 9. august 2012

Lun sjælevarmer - det er en ommer.

Så blev jeg færdig med min lune sjælevarmer, det er desværre en ommer. Øv hvor sidder den dårligt.

Den passer på ryggen, men bliver ved at glide ned foran. Kunne bare mærke det lige så snart jeg havde syet den sammen. Kan desværre ikke anbefale dette mønster.

Regner med at pille den op, det garn er for godt til bare at ligge som noget, der ikke bliver brugt. Ved dog ikke om jeg kan finde ud af det med alle de ender jeg har hæftet.

Opskrift: Siri sjælevarmer af Lene Holme Samsøe fra bogen mere feminin strik.

6 kommentarer:

  1. øv hvor ærgeligt. Ellers flot garn du har

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det træls. Nu når du endelig var blevet færdig. :S

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt rigtig den sidder ikke god, det er noget med ærmehullerne, min er også pillet op :0(

      Slet
  4. Øv øv det er da super ærgeligt når man har brugt mege tid på at lave den. Håber du finder noget andet at bruge garnet til for det er en flot farve

    SvarSlet
  5. Har endelig fået taget mig sammen til at få pillet den op, nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg så skal lave :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails