onsdag den 6. juni 2012

Hyggeligt med street art!

Efter det mislykkede street art event med perlepladerne, var jeg sikker på at Rudkøbing ikke var klar til street art, men jeg blev positivt overrasket i dag - se:

Mens butikkerne havde åbent, blev disse fine små hilsner hængt op rundt omkring. Vi opdagede ikke de blev hængt op, ej heller da der var nogle der pillede en del ned et par timer senere - desværre. Nogle fik heldigvis lov at blive hængende :)

Men det var da lige til at blive glad af. Synes det er så super skønt, når andre gør noget for at glæde andre, og det er kun så hyggeligt, selv om det er med en lille budskab. På de små hilsner stod bl.a.:


Min ven siger han skulle hilse fra Pia og sige tak for stemmerne
Men min ven ved ikke at smil smitter

Min ven siger at alle på Langeland er på overførselsindkomst
Men min ven ved ikke at der også er nogle der samler skraldet op

Min ven siger at der kun bor tykke damer i Rudkøbing
Men min ven ved ikke dine smil smitter

Min ven siger at Langeland ligger alt for L………angt væk
Men min ven ved ikke at knækket i pølsen er det bedste

Synes altså bare det er super hyggeligt, og helt klart noget jeg går ind for. Det må der meget gerne komme meget mere af hernede :)

Tak til eventmakerne! top point fra mig!

2 kommentarer:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails