søndag den 3. juni 2012

Et par timer i køkkenet

resulterede som sædvanligt i knækbrød, pandekager og en halv omgang rugbrød.


Jeg havde ikke nogle gulerødder, så har brugt kolde kogte kartofler, jeg moste først, ved ikke om det virker, nu må vi se :)

Pandekagerne var kæresten hurtig til at sige god for, så der blev lige lavet en dobbelt portion :) og knækbrød mangler vi altid, så det var egentlig derfor, jeg startede med at gå i køkkenet.

Formiddagen har ellers stået på tur til Svendborg til havnemarked. Der var en masse skønne sager og kunne godt slæbe en masse med hjem, men der er ikke rigtig plads herhjemme, og det er ikke lige vores stil. Men kan jo godt synes der er en vis charme i alle de skønne gamle ting.

Milas fik dog en masse med hjem - pixibøger, puslespil og en motorcykel. Motorcyklen er det største hit, det er bare ikke helt nemt at forstå at den ikke kan køre på samme måde som bilerne kan. Men tror han efterhånden har fanget det.

Så alt i alt en god, men stille dag. Det var tiltrængt :)

3 kommentarer:

  1. Ikke dårligt. Vidste slet ikke der var havnemarked. Lyder ellers hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Uhh hvor lækkert! Nu får jeg helt selv lyst til at smutte i køkkenet, men jeg SKAL bare have skrevet nogle ansøgninger i aften, så det må vente til i morgen...
    Hyggeligt med en tur på marked - sådan en tur kunne jeg også godt bruge :) Rigtig god søndag aften!

    SvarSlet
  3. Dobbelt hygge. At skabe i køkkendet. Og nyde produktet bagefter. :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails