lørdag den 12. maj 2012

Lækker præmie

Jeg har fået min præmie fra Dr. Oetker ind af døren. Rigtig lækker præmie.

Samtidig har jeg fundet ud af, at det da egentlig er utroligt så mange af Dr. Oetkers produkter jeg egentlig bruger uden at tænke over at det lige er Dr. Oetker. Men sådan er det jo når man finder en favorit :)

Glæder mig så meget til om et halvt års tid, så kan det være Milas vil være med til at dekorere med alt det skønne skønne krymmel, vi efterhånden har herhjemme :)

Som det er nu, når han ikke andet end at se en muffin før den er pakket ud og proppet i munden haha :)

Dejlig dreng, elsker mors og moster hjemmebag skønt!

Tusind tak for den skønne skønne præmie Dr. Oetker og tak for alle jeres stemmer folkens!

Hvor er det bare lækkert, og nu har jeg også mandelmel igen, så jeg kan få lavet nogle flere macarons. Hov har da vist slet ikke vist dem, min søster og jeg allerede har lavet, det er for dårligt, må vist lige få vist dem for nøj de er gode mums!

Det kan kun anbefales!

2 kommentarer:

  1. Sikke en lækker præmie, den kunne jeg godt bruge her :) God arbejdslyst med alle tingene.

    SvarSlet
  2. Dejligt du har fået præmien. Skal da også se at have uploadet det indlæg med de macarons, for det klarede vi fakker-talt ski' godt :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails