tirsdag den 13. marts 2012

Bananmuffins mums!

Her den anden søndag fik jeg bagt disse lækre bananmuffins.

Havde 2 bananer tilbage, som ikke længere havde det så godt. Men de var lige præcis som de skulle være, når man skal bage med bananer.

Så mig i gang med at finde en opskrift på bananmuffins. Så kunne de altid komme i fryseren. Troede jeg :)

Opskriften er denne: Bananmuffins I

De er bare super nemme at bage og selv om jeg ikke havde det antal bananer, der stod i opskriften passede det helt fint.

Det med nogle til fryseren kunne jeg hurtigt glemme, for inden dagen var slut var over halvdelen spist, og endte derfor med at tage de sørgelige rester med på arbejde om mandagen. Hvor de også blev godkendt.

Så kan kun sige, super god opskrift som man dog ikke skal være sukkerforskrækket for at bruge. Men så længe det ikke er hver dag, så går det nok :)

2 kommentarer:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails