søndag den 5. februar 2012

Klipper til bunke

Der bliver klippet til bunke lige i øjeblikket. Milas mangler natbukser i den grad, men det er jeg ved at gøre bod på. Har allerede syet et par, som jeg dog ikke lige har lagt et billede ind af, det kommer :)

Men nu er der klippet til 3 par mere + et par Rasmus Klump bukser. Så har han igen :)
Jeg har ikke lige hittet på en måde at lave seler sådan helt præcis til Rasmus Klumps bukserne, men mon ikke det lykkes i sidste ende. De skal indtil videre først bruges d. 19.

Har stofkombination liggende til et par andre bukser, har dog ikke klippet dem endnu, da jeg lige skal ændre lidt på mønsteret først.

Men mon ikke der kommer mange flere bukser fra min kant det næste stykke tid :)

Håber i alle har haft en god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails