torsdag den 16. februar 2012

De første fastelavnsboller

Så nogle super lækre fastelavnsboller hos Fru Millas cupcakes, og dem måtte jeg altså afprøve. Da jeg skulle til kreadag med nogle søde piger i lørdags, var der lige anledningen til at afprøve dem.
opskriften kan du finde lige her.


Jeg var lidt skeptisk først, da man starter med at bruge 250g vand. Det syntes jeg virkede som ret meget. Men dejen bliver bare så super god og blød. Så den skal helt sikkert bruges igen.

Jeg skar dem dog dejen ud lidt mindre stykker end Camilla anbefaler, så tror lidt det er derfor fyldet løb ud, men det er der ikke noget at gøre ved. De smagte i hvert fald super godt. 

Det blev til en omgang med marcipan og en med nougat. Desværre kan Milas ikke lide fyldet, men kan godt lide selve bollen, så må afprøve dem med creme engang i denne uge. Der skulle gerne være lidt til lidt fastelavnshygge her i weekenden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails