mandag den 23. januar 2012

CARS applikationer

I dag har jeg øvet applikationer på 2 t-shirts købt til formålet til Milas. Ville egentlig forsøge med at lave applikationer fra bunden, men det røde CARS stof jeg viste i går var bare perfekt til at øve med. Så jeg har brugt det jeg kalder snyde applikationer til disse to, men så fik jeg øvet, og det var egentlig meget rart det ikke var så avanceret, når jeg lige skulle hitte ud af, hvordan min symaskine står bedst, når jeg applikerer.

I søndags lavede jeg ellers en tog applikation klar fra bunden, som ligger klar - strøget på en hvid T-shirt, men ville lige øve mig med disse først. Synes de blev fine, men kan godt se jeg mangler rutinen i at applikerer noget der ikke bare går lige ud. Så der skal øves lidt mere.

Men nu har Milas da et par T-shirts med seje motiver på:
1. øvelse

2. øvelse

1 kommentar:

  1. Rigtig god ide at bruge noget af stoffet på den måde! Han er sikkert vild med bluserne.... (Jeg møder mange små drenge i Cars-tøj for tiden!)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails