lørdag den 31. december 2011

Godt nytår

Sidder lige nu med min lille dreng på skødet og skriver fra min Tlf.. Så der bliver ingen billeder i dag.

Men vil lige benytte chancen til at ønske jer alle et godt og lykkebringende nytår.

Året der er gået har stået på store omvæltninger for mig og min lille familie.
Jeg startede på sidste del af min elevuddannelse i januar, blev færdig i september, flyttede til Langeland og startede nyt job som boghandler i oktober. Så der er sket en masse og alligevel har der været tid til det kreative, det kan bare ikke undværes.

Jeg lærte at sy bukser, lavede Milas' lappetæppe færdig, strikkede påfuglesjalet færdig, hæklede amigurumi, strikkede veste og meget mere.
Er begyndt at lave en del forskellige ting i køkkenet og skrive boganmeldelser. Så her sker en masse nyt hele tiden.

Det er spændende hvad 2012 vil byde på, ser frem til at følge blogverdenen og alle jeres skønne blogs.

Godt nytår ønskes i alle her fra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails