mandag den 12. september 2011

Færdigudlært!

Så blev det sidste dag på jobbet og dermed også sidste dag som elev, hvilket betyder at jeg nu er FÆRDIGUDLÆRT! Så er nu indehaver af endnu en tittel, lyder godt nok lidt kedelig, men den er der:
Kontorassistent med speciale i offentlig administration.

Vejen har været lang og har taget lidt længere end de 2 år, fik lige min lille guldklump undervejs, og ham fortryder jeg på ingen måde.

Blev rigtig forkælet med lidt gaver:
1 stk. gavekort til Matas fra personaleforeningen.
2 pandora led til mit armbånd (ugle/bøger og blåt led)+ god chokolade fra Charlottes Chokolade, ret sjovt fordi jeg er opvokset i lejligheden over butikken – alt dette fik jeg af mine søde kollegaer.
1 pandora led som en delfin af mine to ”gamle” kollegaer fra min tid i staten, vi har dog arbejdet sammen efter, men var mine nærmeste kollegaer dengang.
1 stk. fin lilla buket fra jobcentret.

Det var da lidt vemodigt at skulle sige farvel og kommer da også til at savne stedet og mine kollegaer, men man skal jo videre. Har i hvert fald haft en god tid på jobcentret J


9 kommentarer:

  1. Tillykke med uddannelsen :D Sikke dejligt med forkælelse og fedt at du nu kan sige, at du er udlært... Har du så fast stilling herefter eller hvordan?

    SvarSlet
  2. Et stort tillykke med "svendebrevet" herfra. Pøj pøj fremover

    SvarSlet
  3. Tillykke med uddannelsen og held og lykke i fremtiden. Håber du har job på hånden:O))
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  4. Tillykke både med uddannelsen og de flotte gaver.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke (;o) godt gået!

    SvarSlet
  6. Tak allesammen :)
    Har skam fået en stilling pr. 1. oktober :) Skal være boghandler igen... er i gang med at pakke ned, så vi kan komme til at flytte :)
    KH Micha

    SvarSlet
  7. tillykke sødeste lille De og velkommen til den anden side af skranken i Jobcenter ;) ti hi ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails