tirsdag den 30. august 2011

Traktorbukser


Størrelse 92 - 22'ere med titttekant.

1. det er nu officielt jeg HADER virkelig påsyet linning.
Jeg havde desværre ikke stof nok til at lave dem med ombukket linning.
2. jeg må have en anden symaskine, jeg måtte tråde symaskinen hele tiden fordi den åd tråden, nøj hvor var jeg hidsig. Så det kommer ikke til at gå i længden.

Håber bare Milas vil synes stoffet er lige så godt som bukser, i stedet for bare som en gang stof man kan putte med.

Da jeg pakkede det ud efter modtagelse, drønede han rundt i stuen med det, mens han glædestrålende hvinede drador drador, og det var godt nok svært at få ham til at lade det hænge til tørre. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine....og mon ikke Milas vil synes det samme.

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  2. Super skønne bukser!
    Er sikker på han vil elske dem og ærgre sig over han ikke kan gå og kigge sig selv på numsen hvor alle de fine dradorer sidder :D

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails