onsdag den 10. august 2011

Ferie garn! - bytte garn?

Jeg har været i Tante Grøn og jeg har købt noget :)

I min ferie var jeg et smut i Tante Grøn, har da været derinde før, men som garnbegynder (eller hvad man skal kalde en, der mest kun kender til bomuldsgarn) turde jeg ikke rigtig købe noget :)

Men denne gang fik jeg lidt garn med hjem, dette fine grønne garn, det skal bruges til en Ruths vest til Milas til når han skal være fin til vinter, er sikker på han nok skal blive fin :)
Det er 75% ny uld og 25 % polymid/nylon. Mener det kostede 60 kr., men kan ikke huske det. Det er mærket Lang- Jawoll Magic Dégradé.
Fik også købt 4 knapper, 2 til vesten med en bus og 2 med en bil. Så fik endelig købt lidt derinde :)


Var også et smut i Svendborg i en rigtig fin garnbutik, de havde Kauni effektgarn til halv pris! Så kunne ikke lade være at købe 1 nøgle eller 4 :) Dog ikke den nuance jeg rigtig gerne ville have, vil rigtig gerne eje det der hedder: EQ eller EU til et stjernesjal.

Så hvis du vil bytte med en af de nøgler der er her på billedet, så sig til :)
Øverst: ESA & EV
Nederst: EFL & EM

Ellers må jeg vist bare i gang og prøve at lave noget i andet end acryl og bomuld :)

1 kommentar:

  1. Hov du fortalte da ikke at du havde købt garn i Svendborg. Hvor er det fint, kan godt lide farverne :-)

    Må da en tur derned når jeg atter er hjemme på min pind ;-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails