tirsdag den 12. juli 2011

Udstilling under åben himmel!

Elefant Parade i KBH
I lørdags tog min lille familie afsted til KBH ind til farmor/svigermor, hvor vi skulle tilbringe vores weekend.

Samtidig ville jeg rigtig gerne ind til byen og se elefanter, så os afsted og tilbringe lørdag i solen inde på strøget. En enkelt af elefanterne så vi dog først dagen efter, da vi tog en tur i zoo, her så vi også de to der står i Frederiksberg Have, men kun på afstand. 

Desværre var der mange af elefanterne, der ikke var der pga. hærværk, sådan noget forstår jeg simpelthen ikke. Samtidig var det også svært at komme til at se dem, da der var jazz festival i KBH og derfor blev de brugt til at sidde, klatre og lege på af en masse børn og voksne. Rigtig ærgerligt at folk ikke kan behandle dette skønne initiativ ordentligt. 

Jeg synes de var/er rigtig smukke, og ville meget gerne eje et par stykker af dem som små, især Mosha (række 4, nr. 1) har stjålet mit hjerte, samt den indiske blå elefant (række 3, nr. 2) og den med slik og dougnuts (række 3, nr. 4).

Her et samlet billede af de elefanter vi så, er de ikke fine:

Jeg kan helt klart kun anbefale en rigtig hyggetur med skøn kunst under åben himmel!

2 kommentarer:

  1. Hvor er du smukke og forskellige kan især lide række 3 nr.4

    SvarSlet
  2. Hvor er det fine - træls folk ikke kan lade ting være i fred og absolut skal lave hærværk.... Tak for dine fine fotoes

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails