torsdag den 28. juli 2011

Restaurant Bull - Fyn

Inden vi skulle et smut i biografen og se transformers 3, var vi et smut forbi Bull burgers. Kæresten havde været der med min stedfar og havde flere gange sagt at her kunne de virkelig lave burgers, og jeps han har ret :)

Mums siger jeg bare, den var super god og kunne ikke spise op overhovedet. 
Man får virkelig det man betaler for. Har ellers de sidste mange gange jeg har fået en burger været ret skuffet, men her var jeg imponeret.

Samtidig er stilen da bare super hyggelig og rigtig amerikansk dinerstil:
Så er du også vild med en god burger og rigtig gode pomfritter, så tag et smut forbi Bull, man kan også bestille og afhente :)

Udover det var det en super god film :) Vi har bare et eller andet med transformers, da jeg aldrig nåede at se nr. 2 færdig i en omgang, da vi gik i gang med at se den mens jeg havde veer med Milas :) Så det måtte vente til han var født, så har et lidt specielt forhold til de film :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails