tirsdag den 5. juli 2011

Endelig blev vesten færdig

Her i weekenden blev jeg endelig færdig med den meget drilagtige vest, den er blevet rigtig fin, men desværre lidt for stor, også selv om jeg startede forfra, overvejer om jeg skal lave en mere, men lige nu tror jeg det ikke, for har virkelig skulle tage mig sammen for at strikke på den. Jeg fik vabler på min højre lillefinger hver gang, tror ikke jeg og rundpinden er gode venner :)


Men her er det færdige resultat:

For en gang skyld noget til mig selv :)

Fakta:
Garn: Beige acryl garn
Størrelse: Stikket i det der i opskriften vil svare til XXXL, da garnet ikke passede til opskriften, så har lagt en del masker til. Men skulle vist kun havde været XL.
Opskrift: kommer fra Hendes verdens hjemmeside, den er med i de 13 smukke veste og er vest nr. 2
Andet: Er strikket ud i et stykke, så de er syet sammen for oven i stedet for at være strikket sammen, da jeg ikke ville have syninger i siden.
Sværhedsgrad: Den er drøn nem at strikke, så mangler du et strikkeprojekt, der er let og 
måske lidt kedeligt :) Så gå bare i gang :) 

Hov den er strikket færdig i juli, har fået skrevet juni på billederne :) er vist ikke nået til årets sommermåned endnu og har da ellers ferie på fredag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails