torsdag den 30. juni 2011

to-do nr. 2

Min to-do til i næste uge er at jeg skal havde tegnet mønster af i større størrelser end dem jeg allerede har liggende, fra MiniKreas ballonbuksemønster. Samtidig skal jeg også havde klippet lidt pigebukser i dette skønne sengetøj, så bliver det spændende, hvornår jeg får syet dem og hvem der skal have dem :)


Jeg tror desværre ikke jeg også når at sy dem, så er ganske godt tilfreds, hvis bare jeg får klippet mønster og stof klar til syning.

Synes det er meget svært at få tid til at sy i hverdagen, og weekenderne er stort set altid booket, men nu har Milas set på symaskinen og ladet mor her sy fór til taskerne i sidste weekend, så måske jeg kan få lov til at sy lidt i nærmeste fremtid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails