torsdag den 2. juni 2011

Ny symaskine eller :)

Ja den symaskine jeg havde lånt at min veninde Troldemoar, den gad ikke mere, den larmede og var bare øv, og det var virkelig ærgerligt for ville så gerne i gang med at ombetrække den lænestol, vi købte i sommers til Milas.

Men så fandt jeg denne sag frem:
En rigtig gammel symaskine jeg fik for noget tid siden af min kærestes stedmor, den har tilhørt hendes mor. Jeg så på den og tænkte, den kan jeg da ikke finde ud af at tråde, og så har den ellers bare stået, men med Troldemoars hjælp lykkedes det lynhurtigt, og der blev syet derud af, for den virker bare helt fint :)

Så kreadagen i dag, gik ikke i vasken trods symaskine i udu :)

Jeg ved ikke helt, hvad det er for nogle trykfødder der er med, har ikke en dyt forstand på det, og der er ikke nogen brugsanvisning, men bare den kan sy med en almindelig så kan den gå for nu, i hvert fald kan den sagtens bruges til de ting jeg kan hitte ud af at sy. 

Men håber nu en dag alligevel at få en nyere model :)

Her er den in action:

2 kommentarer:

  1. En Pfaff går man aldrig fejl af :)
    Hvis du sætter et foto på af trykfødderne, kan det være, vi kan hjælpe dig.
    Jeg tror måske, Kjærgaard symaskiner i Hjørring kan hjælpe dig med en instruktionsbog. Han er lidt af en tusindkunstner :) (Tlf. 70702566)

    SvarSlet
  2. Super at den gamle arvemaskine alligevel kunne køre, så må vi finde ud af det med trykfødderne senere, jeg holder udkig efter en nyere maskine til dig. Knus

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails