søndag den 12. juni 2011

Jeg er stadig i gang :) + EFTERLYSNING!

Selv om der ikke kommer så mange færdiggjorte projekter, så er jeg skam igang, der sker bare en masse både på arbejdsfronten og på hjemmefronten + det gode vejr ikke giver mig meget lyst til at sidde med en masse, så det bliver mere til lidt oprydning i kreatingene og klargøring til nye kreaprojekter :)

Her er lige et billede af lidt af de igangværende projekter:

En pingvin, et skjold til en mariehøne, to stk. tasker :)

Samtidig vil jeg lige benytte lejligheden til at komme med en EFTERLYSNING:
Jeg efterlyser blåt SUPER FLYERS slikpapir til min blå taske, så spiser du dette, så gem papiret til mig, så bliver jeg glad!

Vil så gerne have en blå fin taske af dette papir, så håber jeg snart kan komme videre :)

Håber i har en dejlig pinse allesammen!

3 kommentarer:

  1. ELSKER super flyers, så jeg skal nok gemme papiret til dig :o)

    SvarSlet
  2. Godt at se du har gang i en masse spændende :D

    SvarSlet
  3. Tusind tak det må du meget gerne :) Naninja :)
    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails